2014(e)ko urriaren 15(a), asteazkena

ONGI ETORRI!

Egun on eta ongi etorriak nire blog honetara.
Lehenik eta behin, nire burua aurkeztuko dut. Erlantz izeneko EHU/UPVko ikaslea naiz, Lehen Hezkuntzako gradua (magisteritza) ikasten dagoena.
Lehen sarrera honetan zer aurkituko duzuen komentatuko dizuet.
Ezer arraroa gertatzen ez baldin bada, astero sarrera berri bat aurkituko duzue hemen eskegita. Normalean unibertsitatean daukadan IKT klaseei buruzko gogoetak igoko ditut, ikasitako truko erabilgarriak zuekin komentatzeko.

Zuekin erlazioa edukitzea espero dut, hau da, idazten dudanaren buruz zuen komentarioak irakurtzea. Horrela denok zerbait ikasiko dugu, esan dudan bezala, ni ikaslea baino ez naiz.
Eskerrik asko Blog hau bisitatzeagaitik, ondo pasa.
http://elcampesino.co/es/colombia-como-potencia-en-industrias-de-la-tecnologa

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina